طراحی سایت کرج هوشمند سافت

طراحی سایت کرج هوشمند سافت

  • توسط مدیر
  • 1402/03/16

 

هوشمند سافت: انتخابی هوشمندانه برای طراحی سایت در کرج

 

هوشمند سافت، با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و فناوری‌های مرتبط، با توانایی‌ها و تجربه‌ای که در اختیار دارد، بهترین گزینه برای سپردن طراحی سایت در کرج می‌باشد.

 

چرا طراحی سایت در کرج را باید به هوشمند سافت بسپارم؟

 

شرکت های با تجربه در زمینه طراحی سایت می‌توانند نیازها و خواسته‌های شما را به خوبی درک کنند و سایتی را ایجاد کنند که با اهداف و استراتژی‌های شما هماهنگ باشد. هوشمند سافت با بیش از 15 سال سابقه طراحی سایت یکی از بهترین گزینه ها برای سپردن طراحی سایت در کرج می باشد.

هوشمند سافت توانایی طراحی وبسایت‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه را داراست. ما می توانیم با استفاده از طراحی زیبا، رابط کاربری مناسب و تجربه کاربری برتر، سایتهایی را ایجاد کنیم که باعث جلب توجه کاربران و تفاوت شما با رقبا شود.

هوشمند سافت با داشتن دانش در زمینه سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) می‌تواند به شما کمک کند تا سایتتان در رتبه‌بندی بهتر در نتایج جستجو قرار گیرد. طراحی سایت با توجه به اصول سئو و بهینه‌سازی مناسب، می‌تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و به موفقیت کسب و کارتان کمک کند.

هوشمند سافت بعد از تحویل پروژه، خدمات پشتیبانی مناسب را ارائه می‌دهد.ما از لحظه طراحی تا اجرا و پس از آن، همراه شما خواهیم بود و در صورت نیاز به به‌روزرسانی‌ها، تغییرات یا پاسخگویی به سوالات فنی، همواره در دسترس خواهیم بود.

با انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ای، می‌توانید از کیفیت و نتیجه نهایی پروژه خود مطمئن باشید. ما به شما این به شما اعتماد و اطمینان را می دهیم  که سایتی حرفه‌ای و متناسب با نیازها و اهدافتان داشته باشید.

 

مراحل طراحی سایت در هوشمند سافت:

مشاوره حرفه ای: شما می توانید از  مشاوره رایگان پیش از خرید ما بصورت حضوری و تلفنی برخوردار شوید. همچنین ما در زمینه های طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ مشاوره هایی حرفه ای انجام می دهیم.

نیاز سنجی مشتری: در فرآیند مشاوره و طراحی سایت ابتدا نیاز های شما را  به دقت می سنجیم تا  بتوانیم بهترین راه حل را به شما ارائه دهیم. 

انتخاب بهترین معماری: بعد از نیازسنجی بهترین معماری را برای سفارش شما انتخاب می کنیم تا سایت شما را به بهترین کارایی برسانیم.

اجرای UI/UX: در حقیقت UI همان المان ها و عناصر دیداری وب سایت شما می باشد در حالی که UX به تجربه کاربری از سایت شما بر می گردد مانند نوع در دسترس بودن محتوا. ما به گونه ای طراحی سایت شما را انجام می دهیم که نه تنها کاربران را جلب می‌کند بلکه شما را از رقبا متمایز می‌سازد.

کد نویسی بک اند (Back-End): تا زمانی که ظاهر بصری پروژه مورد تایید شما واقع نشود ما بک اند یا منطق پروژه شما را شروع نمی کنیم. پس از تایید UI/UX کد نویسی بک اند شروع می شود و ما در تمامی قسمت ها سعی در بهینه سازی داریم. و حتی بسیاری از عملیات سئو در این قسمت انجام می گیرد. 

پشتیبانی همیشگی: اتمام پروژه تازه شروع کار ماست. بدون پشتیبانی مطمئن و  پویا، استفاده صحیح از وبسایت امکان پذیر نیست. بنابراین همیشه درکنارتان هستیم. این پشتیبانی می تواند بابت نحوه استفاده از سایت، باگهای احتمالی پروژه یا افزودن امکانات جدید باشد.

پروسه طراحی سایت با توجه به اختصاصی بودن کدها در هوشمند سافت حدودا 30 روز به طول می انجامد.

 

انتخاب یک شرکت طراحی سایت در کرج با توجه به تجربه، تخصص، خلاقیت، سئو و بهینه‌سازی، پشتیبانی و کیفیت کار، می‌تواند تفاوت بزرگی در موفقیت و پیشرفت کسب و کار شما ایجاد کند.

 

سوالی دارید؟ مشتاقانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم 09102007786