پرتال کارا چیست

پرتال کارا چیست

  • توسط مدیر
  • 1400/08/17

پرتال کارا چیست؟

یک سیستم یکپارچه مدیریت کسب و کار است.

پرتال کارا بدلیل تحت وب بودن، وابسته به هیچ سیستم عامل یا دستگاهی نیست، یعنی شما می توانید با هر گوشی و رایانه ای و با هر سیستم عاملی از آن استفاده نمایید. پرتال کارا شامل مواردی چون مدیریت ارتباط با مشتری، حسابداری، مدیریت تولید، انبارداری و مرخصی می باشد و چرخه کارکرد آن در زیر قابل مشاهده است:

  1. بازاریابی
  2. فرآیند فروش، جهت جذب مشتری
  3. صدور فاکتور
  4. درخواست تولید
  5. انبار داری (خروج مواد اولیه از انبار)
  6. تولید محصول و فرآیند های آن
  7. انبارداری (ورود محصول تولید شده به انبار)
  8. تولید سریال کالا و فرآیند های فعالسازی گارانتی توسط مشتری
  9. انجام و پیگیری خدمات بعد از فروش

پرتال کارا برای شما تمام موارد بالا را مدیریت و ثبت می کند. 

ابتدا واحد بازاریابی مشتریان احتمالی را وارد پرتال کارا می کند، سپس واحد فروش براساس اهمیت هر مشتری یکسری رویداد برای جذب آن در پرتال تعریف می کند. پرتال کارا بگونه ای طراحی شده که هیچ رویداد و فعالیتی بدون اتمام، از دستور کار واحد فروش خارج نمی شود. بعد از جذب مشتری و عقد قرارداد پرتال کارا توانایی صدور فاکتور را دارد و درصورتی که از نرم افزار حسابداری دیگری استفاده می کنید، می توانید تمام فاکتور های فروش و خرید را از فایل Excel با یک کلیک وارد پرتال نمایید و درصورتی که شرکت، واحد تولید داشته باشد، دستور تولید برای مشتری صادر می شود و پروسه تولید در پرتال کارا آغاز می شود. در ابتدا با توجه به فرمول تولید و فرآیند های تولید، تمام فعالیت ها بصورت خودکار برنامه ریزی و برای کارمندان مربوطه صادر می گردد. پس از تولید برای هر کالا در پرتال کارا یک سریال در نظر گرفته می شود که از این سریال کالا برای ثبت گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده می گردد و طی یک فرآیند نرم افزاری کالای تولید شده ابتدا وارد انبار شده و سپس دستور خروج آن برای مشتری صادر می گردد. 

در پرتال کارا تمام فرآیند های انبارداری قابل پیگیری و راستی آزمایی بوده و در هیچ مرحله ای از انبارداری امکان خروج از انبار بدون تایید مدیر مربوطه وجود نخواهد داشت. همچنین در تمام موارد انبارداری، نام گیرنده و انباردار ثبت می گردد.

همچنین پرتال کارا دارای ماژول مرخصی می باشد که در آن کارمندان درخواست مرخصی خود را ثبت می کنند و پس از تایید مدیر مربوطه و استفاده از مرخصی تمام این درخواست ها قابل مشاهده می باشد.

یک نکته مهم در مورد پرتال کارا وجود دارد و آن این است که برای هر کسب و کاری می توان آن را شخصی سازی نمود. 

ویدئو های آشنایی با قسمت های مختلف پرتال کارا:

  1. توضیحات کلی و بخش پیشخوان
  2. بخش کاربران
  3. ماژول حسابداری پرتال کارا
  4. ماژول تولید پرتال کارا